onsdag 25. desember 2013

Adventskalendergava,Mariusgrytkluta og kopptua,læsta,læsta og votta og hettehue:)

 Den 16.des. fikk æ det hær hos min kjære
 Den 16. des. fikk æ det hær
 Mariusgrytkluta og kopptua
Julegave
 Læsta med traktor str. 12 mnd.
Til salgs for kr. 100,- + porto
 Læsta og votta str. 1 år
Til salgs for kr. 200,- + porto
 Den 17. des. fikk æ det hær
 Hættehue str. 2 år
Strikka på bestilling
 Den 18. des. fikk æ det hær
 18.des fikk æ det hær hos min kjære
 19.des fikk æ det hær
 20.des fikk æ det hær
 20.des fikk æ det hær hos min kjære
 21.des fikk æ de hær
22.des fikk æ det hær
22.des fikk æ det hær hos min kjære

 23.des fikk æ det hær
 24.des fikk æ det hær.
Tusen takk Maria for flotte kalendergava:)
24. des fikk æ gave kort hos min kjære

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar