tirsdag 25. desember 2012

Sjokoladekort,kalendergava og mariuslæsta:)

 Sjokoladekort:)
 Fikk stempeltrykk i kalenderen den 17. des.:)
 D hær fikk æ i kalenderen den 18.des.:)
 Fikk åsså pakke hos min kjære:)
 D hær va i kalenderen den 19.des.:)
 Den 20.des. va d to nøsta bomullsgarn:)
Fikk pakke hos min kjære:)
 Den 21.des. va d hær i kalendergaven:)
 22.des. fikk æ et nøste m sisugarn:)
 Mariuslæsta:)
Julegave
 Kalendergave fra min kjære:)
 Den 23.des. va d scrappeting i kalenderen:)
 24.des. fikk æ to nøsta garn:) Tusen,tusen takk for
flotte kalendergava hobbyvenn:)
Pakke fra min kjære:)

1 kommentar:

  1. Jeg først besøkte denne bloggen og jeg virkelig liker, og jeg synes det er veldig nyttig og interessant, jeg er imponert jobber for å vise her på denne bloggen, håper jeg du vil beholde, og vil dele mer enn på denne måten,
    http://www.fashiontrends.pk/

    SvarSlett